Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

آموزش نقش یاکوزا در بازی مافیا

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
🔥
🔥 @username
بیشتر بخوانید
بزن بسلامتی سنگ کف رودخونه که عین من و تو آب از سـرش گذشته
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

نقش یاکوزا

فهرست مطالب

مافیای ژاپنی جز تیم مافیا می باشد.نقش یاکوزا یک شب در طول بازی اسم یک نفر را به گاد میدهد و آن شب خودکشی یاکوزا (هاراکیری) صورت میگیرد ، به این ترتیب که یاکوزا میمیرد و اسمی که داده از فردای آن شب تبدیل به مافیا ساده میشود.

کارتیاکوزا
cardyakuza
طرف بازیمافیا
نقش مکملروانشناس
محبوبیت کارت% 30
سناریوکلاسیک
ترکیب پیشنهادی _

و در وقایع شب اعلام میشود که فلان شخص یاکوزا بود و خودکشی کرد . اگر یاکوزا توسط دکتر در شبی که خودکشی کرد سیو شود در وقایع چیزی اعلام نمیشود و یاکوزا در بازی میماند و یک شب دیگر میتواند یک نفر را تبدیل کند.در نتنیجه آن شخص تبدیل به مافیا نمیشود .

اگر روانشناس اسم فردی که یاکوزا انتخاب کرده است را بدهد یاکوزا میمیرد ولی آن شخص تبدیل نمیشود ‌. استعلام یاکوزا برای کاراگاه مثبت است .

*استفاده قابلیت یاکوزا اختیاری است و یاکوزا میتواند هیچکس را انتخاب نکند. یاکوزا در شب اول قادر به استفاده از این توانایی نخواهد بود.

منطقی است که وقتی احساس کند که نقشش در روز برای شهروندان نمایان شده است می تواند یکی را انتخاب کند و آن شخص از آن به بعد مافیا خواهد شد.

وقتی این نقش به شما میرسد در گوشه ی ذهن شما همیشه یک بازیکن وجود دارد که:

  • به نظر شما شهروند ساده است
  • واحتمال لو رفتنش بعد از تبدیل به مافیا کمتر است

yakuza در لغت

yakuza

نام گروهی از تبهکاران ژاپنی است. این گروه هم‌اکنون در سراسر جهان پراکنده‌اند و به نام «مافیای ژاپن» هم شناخته می‌شوند. اعضای گروه yakuza دست به کارهای زیادی می‌زنند که مهم‌ترینشان پخش مواد مخدر، اسلحه و زد و خوردهای خیابانی است

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *