Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

آموزش نقش پر استرس اسنایپر

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

sniper

فهرست مطالب

بازی مهیج مافیا داری نقش های بسیار جالب و متنوع است و در ابتدا لازم است شما روند کلی باز ی را با یک ترکیب پایه بدانید و بعد از آن به یاد گیری نقش های مختلف و حالت های دیگر از بازی بپردازید…

نقش تک تیرانداز یا پلیس بد چیست

تک‌تیرانداز : این شهروند اسنایپر (Sniper) و پلیس بد نیز نامیده میشود. وظیفه‌ی او شناسایی مافیا و تیر زدن به آنها در فاز شب است. به تعداد اعضای مافیا به جز پدرخوانده تیر داده میشود. هر شب میتواند1 تیر شلیک کند. آیتم شلیک تیر برای تک‌تیرانداز ضروری نیست و زمانی که با ندای گاد بیدار میشود ، میتواند شلیکی نداشته باشد و هرگاه درباره‌ی هویت مافیا مطمئن شد ، شلیک خود را انجام دهد. در واقع تک‌تیرانداز همانند پلیسی است که نتوانسته است شهروندان را برای حذف مافیا قانع کند و خودش شبانه برای حذف مافیا اقدام میکند.

در بازی مافیا بدون اعلام نقش : اسنایپر اگر به اشتباه به شهروند تیر بزند خودش در روز از بازی حذف میشود بدون اینکه گاد اعلام کند تک تیرانداز به اشتباه تیر زده است واسه همینه بهش میگن پلیس بد :)) و اگر به رییس مافیا تیر بزند هیچ اتفاقی نمی افتد ولی یقینا اسنایپر ریسس مافیا را شناسایی کرده و شکش به یقین تبدیل میشودو

در بازی با اعلام نقش : اگر از قبل قرار داد کنید که به اصطلاح فایر بک دارید >> اسنایپر شهروند بزند خودش حذف میشود ولی معمولا قرار داد نمیشود و اسنایپر باید بیشتر دقت کند.

معمولا به تعداد ترور های بازی با اسنایپر تیر داده میشود و اسنایپر میتواند رییس مافیا را نیز بزند و اگر سیو دکتر یا رویین تن را بزند گاد اعلام میکند که تیر سنگ شده است ولی اگر سیو دکتر را بزند و مافیا هم سیو دکتر را بزنند آن شخص از بازی حذف میشود و تیر مافیا سنگ اعلام میشود و تیر اسنایپر آن طرف اعلام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *