Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

آموزش نقش های بلک اسمیت و گان اسمیت Blacksmith & Gunsmith

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

blacksmith and gunsmith

فهرست مطالب

بلاک اسمیت و گان اسمیت نقش های شهروندی در بازی مافیا میباشند و در بازی های کم تعداد یا پرتعداد بیشتر رواج دارند ( بازی های بین 9 تا 14 نفر) معمولا از نقشهای گان اسمیت و بلک اسمیت استفاده نمیکنند.

بلک اسمیت

بلک اسمیت Black smith

یکی از نقش‌های گروه شهروندان است که در فاز شب بازی یک اسم به مدیر بازی می‌دهد اسم موردنظر یک جلیقه دریافت می‌کند و می‌تواند او را در برابر یک تیر نجات دهد.

او زره ساز بازی میباشد ولی نمیتواند برای خود زره بسازد و نقش هایی مانند دزد یا جیب بر میتوانند زره ای که او میسازد را بدزدند و به هر شخصی از جمله خودشان این قابلیت را اعمال کنند.

گان اسمیت

گان اسمیت Gunsmith تفنگدار

گان اسمیت تفنگداری هست که در روند بازی هرشب به یک شخص تیر میدهد که آن شخص تا موقع اخرین تحلیل فرصت دارد که از آن تیر استفاده و اگر هم روز ریست شود و تیرگان اسمیت که دست شخصی هست شلیک نشود تیر میسوزد و اما اگر تیر تازمان اخرین تحلیل بازی زده شود شخصی که تیر به ان است اصابت کرده باهرنقشی از روند بازی خارج میشود و نقشش همان لحظه به همه پلیرها اعلام میشود

یکی از ترکیبهای بلاک اسمیت در بازی پنج نفره

یکی از ترکیب های دوست داشتی با بلک اسمیت در بازی 5 نفره میباشد که یک مافیا در بازی وجود دارد و یک بلک اسمیت و بقیه شهرونده ساده میباشند. پدرخوانده تلاش میکند او را پیدا کند و تیر شب خود را به او بزند و بلک اسمیت سعی میکند نقش خود را به یکی از بازیکنان نسبت دهد و شب او را سیو کند تا کم کم بازی در بیایید ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *