Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

نگاهی به قوانین بازی شب‌های مافیا بازیگران ( Mafia Nights )

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
🔥
🔥 @username
بیشتر بخوانید
بزن بسلامتی سنگ کف رودخونه که عین من و تو آب از سـرش گذشته
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

شب های مافیا بازیگران

فهرست مطالب

بازی شب های مافیای بازیگران به سبک مافیا میباشد و سناریو بازی همان اقلیت آگاه (مافیا) در مقابل اکثریت نا آگاه (شهروند) میباشد.  با کمی تغییرات در روند و قوانین بازی و حضور بازیگران گوگولی مگولی این سریال هیجان انگیز تر شده است.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

تیم سیاه بازی یا تیم مافیای بازی

پدرخوانده یا دان بازی هر شب یک تیر دارد و با مشورت اعضای تیم خود به یک نفر شلیک می‌کند. و استعلام او نیز برای کارآگاه بازی شهروند می آید.

پدر خوانده

دکتر لکتر هر شب یک نفر از اعضای مافیا را سیو یا نجات می‌دهد.

دکتر الکترا

دو عضو مافیا اگر پدرخوانده یا دان بازی با رای گیری از بازی خارج شود اسلحه پدرخوانده به دست یک نفر از دو مافیای بازی می افتد و شلیک شب بر عهده آنهاست.

عضو مافیا

تیم سفید یا تیم شهروند بازی

شهروند ساده بازی می‌تواند بسیار مفید باشم اگر با هوش بالا بازی کند او می‌تواند در رای گیری ها شرکت کنید و شهر را به پیروزی برساند.

شهروند
هنگامی که فردی در دفاعیه قرار دارد شهردار می‌تواند رای گیری رای ملقا یا رای خروج بدهد یعنی اگر ملقا کنید بازیکن در بازی می‌ماند اگر رای خروج بدهد از بازی خارج میشود و یا می‌تواند کاری انجام ندهد. اگر شهردار خودش در رای گیری باشد نمی‌تواند کاری انجام دهد. و در کل بازی فقط 2 بار می‌تواند از قدرت خود استفاد کند.

شهردار

روانپزشک در کل بازی 2 بار این اجازه را دارد که در شب یک نفر را سکوت بدهد ینی آن فرد تا 24 ساعت نمی‌تواند هیچ سختی بگوید و فقد در رای گیری شرکت می‌کند.

روان پزشک
کارآگاه بازی هر شب استعلام یک نفر را از گاد بازی میگیرد استعلام همه تیم مافیا برای اون مثبت یا مافیا می آید بجز پدرخوانده یا دان بازی که برای اون شهروند می آید.

کاراگاه
جان سخت به هیچ عنوان با تیر مستقیم حرفه ای یا پدرخوانده از بازی خارج نمی‌شود و هر تیری که به او می‌خورد سنگ میشود. جان سخت تنها 2 بار در کل بازی می‌تواند استعلام وضعیت بگیرد.

جان سخت

حرفه ای در کل بازی 2 تیر دارد که در شب شلیک می‌کند. اگر حرفه ای شهروند را بزند خود از بازی خارج میشود اگر مافیا بزند در بازی باقی میماند.

حرفه ای
دکتر هر شب یک نفر را سیو یا نجات می‌دهد. خود را تنها یک بار می‌تواند نجات دهد بقیه اعضا را هر چند بار.

دکتر

کارت های حرکت آخر

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_hoverbox image=”497″ primary_title=”” hover_title=”میز سبز”]بزازیکن در حال ترک بازی با داشتن این کارت می تواند یک بازیکن را در مسیر سبز آن روز قرار دهد که تحت هر اتهامی در رای گیری قرار نگیرد.[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_hoverbox image=”494″ primary_title=”” hover_title=”بی خوابی”]امشب کسی نمی خوابد زد و خوردی وجود ندارد و کسی کشته نمی شود , مستقیم به روز بعد می رویم احتمالا بازیکن ها خسته و خواب آلود به متهم کردن یا حامیت از یکدیگر خواهند پرداخت.[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_hoverbox image=”496″ primary_title=”” hover_title=”فرش قرمز”]بازیکن در حال ترک بازی با داشتن این کارت بازیکنی را متهم میکند و فرش قرمزی برای

قرار گرفتن در رای گیری پایان روز برایش پهن میشود تا در هر شرایطی به دفاعیه وارد شود.[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_hoverbox image=”499″ primary_title=”” hover_title=”ذهن زیبا”]بازیکن در حال ترک بازی با داشتن این کارت باید از ذهن خود استفاده نمایید یک نقش از نقش هایی که در روند بازی اعلام نشده اند یا مستقیم نمی داند بر مبنای حدس بر ملا کند و پس از تایید صحت این افشاگری توسط گرداننده می تواند به بازی برگردد.[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_hoverbox image=”498″ primary_title=”” hover_title=”دروغ 13″]بازیکن در حال ترک بازی با داشتن این کارت در هر نقش یا طرفی که باشد باید یک دروغ مرتبط به بازی به دیگر بازیکن ها بگوید و گرداننده دروغ بودن موضوع را تایید نماید. بعد از بازی خارج می شود.[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] 

دوستان حتما نقش ها و قوانین بازی رو حداقل یک بار بخونید. مافیا بازی بسیار جالب و هیجان انگیز هستش حتما تجربه کنید این بازی جذاب رو برای بهتر شدن بازی خودتان کافی است با بازیکن های خوب پلی بدید و اطلاعاتی در مورد بازی جمع آوردی کنید. موفق باشید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

با دیدن کامل یک قسمت آن از یوتویوپ یا فیلمو روند بازی را کاملا یاد میگیرد و میتوانید در دور همی های خود این بازی هیجان انگیز را بازی کنید.

یکی از قسمت شب های مافیای بازیگران

https://www.aparat.com/m/awoxq/%D8%B4%D8%A8_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%85%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%A7_-_%D9%81%D8%B5%D9%84_1_%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA_1

یک پاسخ

  1. نسبت به لیگ ستارگان و شبکه سلامت از سطح پایین تری برخورداره ولی ی خلاقیتی به بازی اضافه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *