Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

دکتر بازی مافیا باید سوگندنامه بقراط را بداند.

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
🔥
🔥 @username
بیشتر بخوانید
بزن بسلامتی سنگ کف رودخونه که عین من و تو آب از سـرش گذشته
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

فهرست مطالب

متن سوگندنامه بين المللي امروزي

هم اكنون كه حرفه پزشكي, از طرف گاد(مجری بازی) به صورت تصادفی به من رسیده است عهد مي بندم كه تمام توان و قابلیت شبم را(سیو) را وقف خدمت به شهروندان نمايم و سوگند ياد مي كنم وظيفه خود را با وجدان و شرافت انجام دهم. اولين وظيفه من اهميت و بزرگ شماري سلامت بيمارانم خواهد بود. اگر دکتر شناخته شده شهر بودم اسرار بيمارانم را برای همگان فاش میکنم تا احتمال شهروندی آنها را بالا ببرم. شرافت و حيثيت پزشكي را از جان و دل حفظ خواهم كرد.

شهروندان من برادران و خواهران من خواهند بود. دين، مليت، نژاد، عقايد سياسي و موقعيت اجتماعي هيچگونه تأثيري در وظايف پزشكي من نسبت به بيمارانم نخواهد داشت. من در هر حال به زندگي بشر كمال احترام را مبذول خواهم داشت و هيچگاه معلومات پزشكي ام را برخلاف قوانين بازی و خلاف عقل به كار نخواهم برد. آزادانه به شرافت خود سوگند ياد مي كنم آنچه را كه قول داده ­ام انجام دهم.

دکتر خوب کیست؟

وظیفه اصلی دکتر مخفی ماندن است زیرا راحت تر میتواند کاراگاه بازی را سیو کند و فردای بازی استعلامی وجود دارد.

همچنین دکتر باید به نحوی بازی کند که به عنوان شهروند تیر شب گروه مافیا هم نشود که این به زرنگی دکتر و شهروندان بازی بستگی دارد.

شهروندان وظیفه دارند که اجازه ندهند کسی به دنبال دکتر بگردد و باید از دکتر تقاضا داشته اشند که مخفی ماند و کاراگاه شهر را ایمن نگه دارد.

در اینجا یک نظریه وجود دارد که اگر در شهر هیچکس ادعا و سمت و سوی دکتری را نداشته باشد اینکه شب به کاراگاه تیر نزند به وجود می آید و دکتر میتواند خودش یا هر شخصی که فکر میکند تیر شب را دریافت میکند را نجات دهد.

6 پاسخ

  1. اگه دکتر اشتباها جون یه مافیا رو نجات بده و شب اسنایپر به همون مافیا شلیک کنه وضعیت چیه آیا دکتر می‌تونه اشتباها مافیا رو سیو کنه؟

    1. بعله این اتفاق میتونه بیفته و در آخر بازی تبرطلایی به دکتر تعلق میگیره و اسنایپر میتونه حدس بزنه یا دان ( رییس مافیا ) زده یا مافیایی رو زده که دکتر سیوش کرده.
      جهت اطلاعات بیشتر:
      برای امتیاز دادن به هر بازیکن , نقش آفرینی , بازی صحیح با نقش و عملکرد صحیح در شب امتیاز زیادی داره و سیو و نجات مافیا نمره منفی داره…

      شخصیت دیگه ای تو بازی اپیک وجود داره به نام دکتر لکتر که اون جزو گروه مافیاست و هر شب میتونه بلند بشه و یکی از اعضای تیمشو سیو بکنه…

    1. این قسمت ی مقداری هم جنبه fun داره ولی نقش دکتر وظیفه اش مشخص هست فقط باید سعی بکنه جوری بازی بکنه که تیر شب به سمتش نیاد تا بتونه شهروند های ذهنی خودش رو با خیال راحت تر نجات save بده

  2. دکتر به شهروند های عادی به هر نفر تا چندبار میتونه هیل بده؟؟؟مثلا میتونه ۱۰ بار فقط به یک‌ نفر هیل بده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *