Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

تقابل بازی های رومیزی با بازی های دیجیتال

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

party game

فهرست مطالب

این درست است که طرفداران بازی های دیجیتال بسیار زیاد است و اکثر بازی هایی که به صورت دورهمی انجام میشود و حتی ورزش ها به صورتی بازی های کامپیوتری با کیفیت بسیار بالا موجود میباشد . ولی گاهی اوقات هیچ چیز جای بازی های رومیزی که میشود با دوستان در یک مهمانی یا یک دورهمی در کافه انجام داد را نمیگیرد.

از بازی های دونفره مثل شطرنج و تخته و فوتبال دستی گرفته تا بازی های گروهی مثل بازی های فکری و کارتی و مافیا و بازی هایی به این شکل. بعضی از بازی ها وسیله نیاز دارند و برخی به هیچ وسیله ای نیاز ندارند و با یک تکه کاغذ و خودکار میشود با دوستان خود ساعت ها سرگم شد و باهیجان طعم شیرین پیروزی و دلهره شکست خوردن پیش بقیه را به صورت سه بعدی و شفاف تجربه کرد چیزی که این روز ها در بین افراد بسیار کم رنگ شده است.

چرا بازی های رو میزی هنوز هم طرفدار دارند

قرار بود بازی های آنالوگ با ظهور بازی های دیجیتال ناپدید شوند ولی هنوز یکی از برنامه های تلویزیونی و در خیلی از دورهمی ها این بازی ها وجود دارد و روز به روز شاهد جاباز کردن اینجور بازی ها در جمع های مختلف هستیم.

لذتی که در کنکاش برای دنبال کرن سرنخ ها و پی بردن از زبان بدن رقیبتان در شما به وجود می آید و یک تعامل غنی و سه بعدی چیزهایی هستند که در هیچ بازی ویدیو گیمی هیچکس نمیتواند تجربه کند.

حتی یک بازی ساده گل یا پوچ اصلا ساده نیست . مسابقات سنگ کاغذ قیچی هرساله در بیشتر کشورهای جهان برگزار میشود و جالب است بدانید برنده این مسابقات جایزه قابل توجه ای دریافت میکند و جالب تر از آن شانسی در کار نیست برنده ماسبقات با افراد اماتور مسابقه میدهد و همه را شکست میدهد .

توجه به زبان بدن و ارتباط گرفتن از طریق چشم و پرسش سوال از حریف و آنالیز واکنش او از مواردی است که فقط در بازی های رودررو در دنیای واقعی حاصل میشود.

شب مافیا

لیست بازی های پشنهادی دونفره

شطرنج : تقویت ذهن و افزایش سرعت ذهن در پیشبینی ها

تخته نرد : لذت بهترین استفاده از شانس خود

سنگ کاغذ قیچی : جزو بازی هایی که بدون هیچ وسیله اضافی میشود ساعت ها سرگرم شد و کم کم بر نقاط ضعف بدن حریف خود چیره شد

گل یا پوچ : این بازی را با تعداد بالا هم بازی میکنند

بازی های چند نفره

بازی های فکری : مونوپولی , ریسک , استوجیت , سکرت هیتلر و ….

بازی های دورهمی مانند مافیا پانتومیم و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *