Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

مهارت خوب گوش دادن قسمت اول

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
🔥
🔥 @username
بیشتر بخوانید
بزن بسلامتی سنگ کف رودخونه که عین من و تو آب از سـرش گذشته
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

فهرست مطالب

بعضی از آموزش های بازی مافیا فراتر از نحوه و روند بازی و قابلیت های هر نقش است. مافیا شبیه سازی برای زندگیست .تشخیص دادن اینکه چه کسی حرف حق میزند و طرف شماست و چه کسی دشمن شماست به آگاهی و دانش شما ربط دارد.

در این قسمت با مهارت خوب گوش دادن و انواع گوش دادن آشنا میشم.

کسب احترام

فقط به این کلمات فکر کنید 1- { سرزنش – انتقاد – شکایت – باج دادن – تهدید – تنبیه } 2- { گوش دادن – هدایت – تشویق – مذاکره – احترام – پذیرش – اعتماد }
کانون توجه و تمرکز بازیکنان روی رفتار و کردار شماست اگر به دنبال کسب احترام هستید یک راه بیشتر ندارید شما باید به دیگران احترام بگذارید.
در بازی مافیا مهم ترین روش احترام گذاشتن به دیگران گوش دادن به صحبت های آنهاست.

انواع گوش دادن

مهارت های شنیدن 5 مرحله میباشد برای صحبت کردن باید اول فهمید و بعد فهمیده شد.

  1. گوش ندادن

    گاهی شما یقینا و قطعا میدانید کسی مافیاست و قدرت کنترل کردن خود را در مقابل صحبت های او ندارید بهترین راه این است که به صحبت های رو مخ او گوش ندهید و اجازه ندهید روی نرو(Nerve) شما برود.

  2. تظاهر و تعارض

    گاهی میدانید شخصی تبر بازی است ولی به رای او در شهر نیاز دارید بهتر است جوری وانمود کنید که صحبت های او بسیار درست است و رای او را بخرید این مدل گوش دادن معمولا کار مافیا میباشد.

  3. انتخابی گوش دادن

    گاهی اوقات همه صحبت های شخصی درست نیست ولی ممکن است نقش دار بازی باشد و نکات مهمی لا به لای حرفهاش بزند شما میتوانید انتخابی به قسمت های مهم صحبت های او گوش دهید و در پیدا کردن مافیا ها از آنها استفاده کنید.

  4. با توجه گوش دادن برای جواب دادن

    برای اینکه شما ذهنی جستوجوگر دارید میخواهید از صحبت های دیگران نکته هایی برای متهم کردن یا سفید کردن آنها پیدا کنید پس خوب گوش میدهید تا از آنها در چالش ها سوال بپرسید و به جمع بندی برسید.

  5. با قلب

    وقتی میفهمید کسی از شما بهتر دارد بازی میکند و به آن اطمینان پیدا کرده اید بهتر است به صحبت های آن شخص با قلب خود گوش بدهید .

گوش دادن به زبان بدن

هر آنچه در ذهن روی بدهد با حسی همراه است. گوش کردن به نشانه ها و زبان بدن هریک از بازیکنان کمک شایانی به جمع بندی و جستوجوگر بودن شما میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *