Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

چجوری بازی کنیم تا جزو گزینه های تیرشب مافیا نباشیم!

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
🔥
🔥 @username
بیشتر بخوانید
بزن بسلامتی سنگ کف رودخونه که عین من و تو آب از سـرش گذشته
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

تیر شب

فهرست مطالب

کابوس شهروندان تیر شب مافیاست , در اینجا یک سری راهکار بهتون معرفی میکنم که کم تر شات بشید .

ولی این ی اصله که اگه ی شهروندی داره خوب بازی میکنه باید بمیره:(

اگر نقش دار هستید مخصوصا دکتر و تک تیرانداز

اگر جزو نقش دار های بازی هستید باید بدانید که آینده شهر در دستان شما میباشد با حذف یک مافیا در شب روند بازی میتواند به کلی عوض بشود و با هر بار نجات یک شهروند توسط دکتر در فاز شب یک روز کامل برای صحبت و کشف مافیاها به دست می آید.

معمولا در روز های اول و دوم بازی که شهروندها گیج هستند از اطلاعات کمتری نسبت به روز های سوم و … برخوردار هستند میشود روی دکتر و تک تیر انداز در فاز شب حساب باز کرد.

شما به عنوان یک نقش دار بهتر است اگر واقعا مافیایی را پیدا کرده اید با او دعوای سختی انجام دهید تا مافیا بترسد شما را حذف کند .

اگر مافیایی برای خود ندارید بهتر است در سایه باشید ئ مثل یک شهروند تبر و توی دیوار بازی کنید تا مافیاها فکر کنند میتوانند رای شما را بخرند و از تیر زدن به شما منصرف شوند.

اگر شهروند ساده هستید

از امدن به دفاعی ترسی نداشته باشید اگر انگشت اتهامات روی شما باشد ولی دلیل قانع کننده ای نسبت به شما نباشد مداوم به رای گیری می اید ولی رای خروج نمی اورید تیر شب هم نمیشوید چون مافیا به این دل خوش میکند که دفعه دیگر شما با رای بیرون خواهید رفت

چرا تیم مافیا از بین اینهمه آدم؛ ماشه رو ما میشکه ؟

خوب مافیا عاشق چشم و ابروی بقیه نیست و ی تیر شب هم بیشتر نداره پس سعی میکنه یا به کسی تیر بزنه که از همه قشنگ تره 🙂 نه منظورم اینه که از بقیه تارگت هاش درست تر هست.و ول کن معامله هم نیست.

و یا کسی که بهش میخوره ی نقش مهمی توی شهر داره .

کاراگاه شب شات میشه

هر کس بازیش خوبه لزوما مافیای بازی نیست. پس آهای کاراگاه بازی تو خیلی توی بازی بمونی دو شبه پس سعی کن که استعلام درست واسه شهر بیاری .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *