Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

آموزش نقش محافظ

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

محافظ

فهرست مطالب

يکی از نقش های شهروندی ميباشد که قدرتی بسيار بالا در تيم شهروندی بنابر ويژگی های نقشش دارد .

بازی مافیا به روش های مختلف انجام میشود ولی از پرطرفدار ترین روش های رایج بازی مافیا ، شب مافیا و مافیای اسکام میباشد.

بدين ترتيب که محافظ در فاز شب در برابر همه تير ها مصونيت دارد و اگر گادفادر اسم ايشان را بدهد ، مدير بازی اعلام ميکند که تير گادفادر به سنگ خورده است ، و اگر اسنايپر هم اسم ايشان را به اشتباه بدهد ، تير اسنايپر هم به سنگ ميخورد .

همانند نقش رويين تن ، اگر چند تير هم به سمت ايشان بيايد ، باز هم از جريان بازی حذف نميشود. اما اين نقش علاوه بر خاصيتی که در فاز شب دارد، در طول روز نيز دارای 2 عملکرد حائز اهميت ميباشد .

عملکرد 1 : اگر در روز اول بازی در جريان رأی گيری بازی رأی خروج از بازی را بياورد ، تبديل به شهروند عادی ميشود و به جريان بازی برميگردد و بازی را با نقش شهروند ساده ادامه ميدهد .

عملکرد 2 : اگر در جريان بازی کسی توسط تروريست ، ترور شود ، محافظ ميتواند شخص ترور شده را به جريان بازی برگرداند، اما خود محافظ تبديل به شهروند ساده ميشود و بازی را با نقش شهروند ساده ادامه ميدهد .

بنابرين ورود اين نقش به بازی ، قدرت زيادی را به تيم شهروندان ميدهد .

اگر محافظ توسط ساقی مست شود ، خاصيت محافظت خود را در شب از دست ميدهد و اگر اسمش بعد از مست شدن توسط گادفادر يا اسنايپر داده شود ، کشته ميشود .

اگر دزد اسم محافظ را به عنوان اسم اولش بدهد ، خاصيت محافظت ايشان به اسم دوم دزد در فاز شب منتقل ميشود و قابل کشته شدن در شب ميباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *