Game More

MAFIA GP

بررسی تخصصی بازی های گروهی و رومیزی

بهترین روش های بازی با نقش ناتاشا (silencer)

کریم
کریم@username
بیشتر بخوانید
کریم بخدا مسلمون نیستی
آرش موسوی
آرش موسوی@username
بیشتر بخوانید
آرش موسوی اون پیک آخری که میگفتی سلامتی خودمو خودت
تبر زین دار
تبر زین دار@username
بیشتر بخوانید
عبارت تبر زدن رو وقتی که یه نفر خلاف فاز و نظر جمع، نظر خودش رو خیلی کوبنده و مکرر اعلام کنه، بهش میگن داری تبر میزنی. یعنی یه چیزی داره ریشه میزنه و رشد میکنه، اما تو مدام داری بهش تبر میزنه و نمیذاری پا بگیره!
🔥
🔥 @username
بیشتر بخوانید
بزن بسلامتی سنگ کف رودخونه که عین من و تو آب از سـرش گذشته
قبل
بعدی

بهترین سبک بازی مافیا از دید شما!

نقش ناتاشا

فهرست مطالب

نقش ناتاشا که جزو نقش های مستقل میباشد و نقش هایی شبیه به ناتاشا با اسم های سایلنسر silencer , دندانپزشک , فاحشه و … نیز وجود دارد که نباید آنها را با ناتاشا اشتباه گرفت .

ناتاشا مکمل نقش رویین تن در بازی مافیا کلاسیک میباشد . و فلسفه وجود ناتاشا الهه سکوت برای کم کردن قدرت رویین تن بسیار جالب توجه است .

محدودیت ها و قابلیت ها

همانند دان , دزد , و همه شهروندان و … نقش ناتاشا نیز توسط کاراگاه چیزی جز استعلام منفی نیست .

ناتاشا به صورت تکراری نمی تواند یک شخص را سکوت بدهد پس باید بسیار دقت کنید که بهترین زمان برای سکوت یک نفر فرداست یا پس فردا 🙂

در بازی کلاسیک امکان سایلنس و سکوت ناتاشا توسط خودش امکان پذیر نیست.

کشیش نقش مقابل ناتاشا ( سایلنسر silencer ) است و هر شب یک اسم به گاد بازی میدهد اگر آن شخص توسط ناتاشا انتخاب شده باشد سکوت نمیخورد .

بهترین بازی ها برای این نقش

ناتاشا باید به دقت صحبت هارا گوش کند مافیا های خود راشناسایی کند و سعی کند نقش دار های سفید بازی را سکوت silence دهد چرا که با سکوت یک نفر دیگر آن شخص علاوه بر سکوت کامل در روز نمیتواند در رای گیری هم شرکت کند.

با این نقش قدرت مند شما میتوانید روی نقشی مانند پزشک بخوابید و درگیر بازی کنید اگر بتوانید به اصطلاح چشمکی بزنید که مافیا ها متوجه شما بشوند هم تیر شب نمیشوید هم مورد حمایت گروه مافیا قرار میگیرید.

نگاهی اجمالی بر این نقش

ناتاشا هر شب یک اسم به گاد بازی میدهد و ان شخص در طول روز بعد حق صحبت کردن آیکون زدن و رای دادن ندارد . ناتاشا مافیا را نمیشناسد اما هدف او برد تیم مافیاست و باید مافیا را پیدا کند و در راستا برد او تلاش کند . استعلام ناتاشا برای کاراگاه منفی است . شمارش ناتاشا شهروندی است .

ناتاشا
ناتاشا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *